forum.i-doser.pl - Wykorzystaj możliwości swojego umysłu!
https://forum.i-doser.pl/

Proszę pomóżcie.. :(
https://forum.i-doser.pl/viewtopic.php?f=1&t=4571
Strona 1 z 1

Autor:  mennium [ Wt, 05 lis 2013, 17:29 ]
Tytuł:  Proszę pomóżcie.. :(

Witam, nie jestem doświadczony w OOBE ani LD (nie chcę nawet próbować ani zaczynać) mam znikome pojęcie o Dose'ach aczkolwiek mam ogromny problem który zaczyna mnie przerastać.

Otóz mamy wtorek 2 listopada, w środę tydzień temu (30 października) zapytałem kumpla czego słucha, dał mi jedną słuchawkę ale słyszałem tylko szumy i buczenie (miałem słuchawkę w jednym uchu, przez maksymalnie 30 sekund), było to na początku lekcji fizyki, całą fizykę przespałem (ale to norma :D), na przerwie zapytałem kumpla co to było, on mi powiedział że 'aj dołs', wykminiłem że pisze się 'i dose' i całą następną lekcję o tym czytałem, sprawdzałem nazwy, jak to działa itd.. po tej lekcji zszedłem pod salę piętro niżej, odłożyłem plecak na parapet i BOOM! mózg rozje**y, wkręciłem sobie że jestem pod wpływem marihuany (doskonale wiem jak to jest :twisted: :D ) aczkolwiek stan ten trzyma mnie już prawie tydzień.. dochodzą do tego stany lękowe, do psychiatry termin na luty 2014 (o ile wytrzymam..)

Skupiając się na problemie, mam wrażenie że to wszystko jest sen.. że śpię gdzieś w innym świecie/wymiarze.. cały dzień jestem ospały, nie mam apetytu, wydaje mi się że to co widzę i robię nie dzieje się na prawdę.. bardzo ciężko mi zasnąć, mam wrażenie że łóżko się buja, moje ręce nie są moje jednak mogę nimi ruszać, ale np gdy dotykają mojej twarzy mam wrażenie że to obce dłonie, jest mi mega gorąco.. jestem zrozpaczony :cry:

Jeśli się relaksuję to przechodzi (tylko na ten moment i przychodzi mi to z wielką trudnością). BŁAGAM Was o pomoc.. co zrobić ? puścić RESET albo BETA ? pomóżcie.. Przepraszam że tak się rozpisałem, chciałem konkretnie opisać mój problem..

Autor:  przemek145 [ Pt, 08 lis 2013, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Proszę pomóżcie.. :(

Sproboj sobie wkrencic ze jestes zdrowy i wszystko jest normalnie

Autor:  Underszprycel [ N, 17 lis 2013, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Proszę pomóżcie.. :(

Mialem 2-3 razy cos podobnego czulem sie jak w filmie albo jak bym gral w gre i jestem glownym bohaterem. Przechodzilo po paru dniach. Sory za brak polskich znakow pisze z telefonu.

Autor:  Wangon [ Cz, 06 mar 2014, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Proszę pomóżcie.. :(

Efekty I-Dosera...

Autor:  Foldo [ N, 07 wrz 2014, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Proszę pomóżcie.. :(

Odpal reset jak nie pomoze to proboj kilka razy z ktoryms sie udz XP

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/