Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 10 lip 2007, 22:23 
Offline
Bywalec
Bywalec
36% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.19
Posty: 109
Lokalizacja: Poznań
Online: 9m 22s
Wycofuje się z forum pozdro nie ma możliwości usunięcia postów to sam to robię ;P


Ostatnio edytowano Wt, 18 lis 2008, 23:43 przez siedlan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 

PostNapisane: Wt, 10 lip 2007, 22:23 
Offline
avatar
Polecane tematy:

Góra
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 10 lip 2007, 22:36 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
53% następnej rangi
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.20
Posty: 453
Lokalizacja: Chełm
Online: 0s
Z tego co słyszałem to za dobry symulator latów płaci się ponad 1k zł ;) A samochodowy to w 100% Hard Truck acros america :D


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 11 lip 2007, 18:05 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika
 WWW  Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.04.15
Posty: 1171
Online: 23d 22h 35m 10s
Symulator łodzi podwodnych: Sub Command: Seawolf-Akula-688 (jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy :-) )


Data Premiery:
Świat: 17 września 2001
Polska: 21 października 2001

Wymagania sprzętowe:
Pentium II 350MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.

Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=537

Opis Gry:
Sub Command to kolejna gra po 688(I): Hunter/Killer i Jane's Fleet Command autorstwa zespołu Sonalysts. Daje nam możliwość wcielenia się w rolę dowódcy prawdziwego podwodnego okrętu atomowego i uczestniczenia nim w wielu niebezpiecznych zadaniach bojowych. Możemy zostać dowodzącym trzech rzeczywistych okrętów podwodnych: Seawolf, 688(I) i Akula. Do wykonania są dwie kampanie, na które składa się wiele misji o różnorodnych zadaniach i celach, jak niszczenie wrogich instalacji rakietami Tomahawk, zadania ratunkowe itp.

W grze położono nacisk na jak najwierniejsze odtworzenie rzeczywistości, dlatego też opanowanie wszystkich niuansów sterowania okrętem oraz obsługi jego przyrządów i systemów uzbrojenia, będzie niezbędne do utrzymania się przy życiu i wykonania nawet najprostszego zadania. Dokładnie oddano charakterystykę oraz parametry okrętów nawodnych i podwodnych, jak również znajdujące się na nich systemy: sonar, radar, komputerowa analiza celów itp.

Całość oparta jest o zaawansowany trójwymiarowy silnik graficzny. W grze znajduje się ponad 250 świetnie wymodelowanych obiektów, jak chociażby: rosyjskie trałowce, francuskie samoloty Mirage oraz wiele innych. Dzięki intuicyjnemu i przyjaznemu interfejsowi dowodzenie wielkimi okrętami nie stanowi większego problemu. Rozgrywce towarzyszą bardzo sugestywne i realistyczne odgłosy dźwiękowe. Dla wielu graczy jest ona możliwa na serwerach EA.COM.


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 12 lip 2007, 15:53 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
53% następnej rangi
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.20
Posty: 453
Lokalizacja: Chełm
Online: 0s
A jeszcze co do symulatorów jazdy autem to polecam Live for speed. Jest bardzo dobrze odwzorowana fizyka jazdy, gra ma małe wymagani a grafa nie najgorsza. Osobiście bez kierownicy nie polecam grać ;)

Cytuj:
Opis Gry

Live for Speed to wyścigi samochodowe, które bez wątpienia należy zaliczyć do gier typu „real driving simulator”. Co ciekawe, za powstanie tego tytułu nie odpowiada żadna znana grupa developerska, lecz trzech fanów motoryzacji: Scawen Roberts, Eric Bailey oraz Victor van Vlaardingen.

Głównym założeniem LfS jest przede wszystkim realistyczny model fizyczny. Autorzy skupili się na maksymalnie zbliżonym do rzeczywistości zachowaniu się samochodu podczas wyścigu i w związku z tym uwzględnili niespotykaną wręcz ilość czynników fizycznych wpływających na tenże samochód. Przed każdym wyścigiem gracz może ustawić siłę hamowania przednich i tylnich hamulców, dowolnie zestopniować skrzynię biegów, dobrać odpowiednie zawieszenie i wpłynąć na jeszcze szereg innych rzeczy, a następnie sprawdzić swoje umiejętności podczas wyścigu.

Co prawda realizm to pierwszorzędna cecha rzeczonego tytułu, nie można jednak mówić o tym, iż zapomniano o czymś tak istotnym w dzisiejszych czasach, jak oprawa audiowizualna. Gra posiada całkiem niezły trójwymiarowy silnik graficzny, modele samochodów prezentują się bardzo przyzwoicie, (widzimy jak pracuje zawieszenie czy jak światło odbija się od maski czy szyb samochodu), a wyścigi toczą się na torach umiejscowionych zarówno w miastach jak i na otwartych przestrzeniach (szczegółowo przedstawione budynki, sygnalizacja, zieleń, znaki drogowe, widzowie, itd.).

Do rąk gracza oddano sporą liczbę samochodów różnych klas, począwszy od GT, a skończywszy na maszynach rajdowych. Można rywalizować zarówno z przeciwnikami sterowanymi przez komputerowe A.I. lub też z żywymi graczami za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Live for Speed pozwala na sterowanie pojazdem zarówno klawiaturą, kierownicą oraz myszką.


Jeszcze kilka screenów:
Obrazek
Obrazek

I filmik mojego autorstwa :D (filmik kręcony po 15minutach gry, to nie umieumiałem jeszcze jeździć)
Film


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 15 sie 2007, 09:27 
Offline
Bywalec
Bywalec
36% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.19
Posty: 109
Lokalizacja: Poznań
Online: 9m 22s
Wycofuje się z forum pozdro nie ma możliwości usunięcia postów to sam to robię ;P

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano Wt, 18 lis 2008, 23:44 przez siedlan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 15 sie 2007, 09:59 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
53% następnej rangi
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.20
Posty: 453
Lokalizacja: Chełm
Online: 0s
http://forum.i-doser.pl/viewtopic.php?t=393

Tylko że trochę trudna jest :P


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 15 sie 2007, 11:32 
Offline
Bywalec
Bywalec
12% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.08.08
Posty: 103
Online: 0s
a co do symulatora snajpera to polecam snajper elite

_________________
Obrazek


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: N, 19 sie 2007, 17:06 
Offline
Obyty
Obyty
2% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.08.01
Posty: 602
Online: 0s
najlepszy symulator to Toca Race Driver 3. :-)


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: N, 14 paź 2007, 04:07 
OobeZiom napisał(a):
najlepszy symulator to Toca Race Driver 3. :-)


hmm ja bym bardziej polecał Gran Turismo 4 prawdziwy symulator samochodowy :) ale tylko na konsole hehe


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: N, 14 paź 2007, 13:03 
Offline
Uzależniony
Uzależniony
2% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.09.11
Posty: 201
Lokalizacja: wiesz, że teraz nie śnisz?
Online: 0s
Ale to nie są aż takie symulatory. Najrealistyczniejszą wyścigówką jest live for speed wierzcie mi bo grałem w te gry też. To jest trudna gra, ja na myszce grałem^^


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: N, 14 paź 2007, 13:03 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
53% następnej rangi
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.20
Posty: 453
Lokalizacja: Chełm
Online: 0s
Bo jak sie nie ma kierownicy to myszka zostaje ;)


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 29 sty 2008, 10:48 
Offline
Pytacz
Pytacz
60% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.01.27
Posty: 13
Lokalizacja: Zduńska Wola
Online: 0s
Lotnictawa : Cała seria IŁ-2
Czołgu : T 72 Bałkany w ogniu
Strzelanka : Red Orchestra (II wojna światowa) Operation Flashpoint (współczesnośc, polecam mod FFUR 2.5)
Peace.


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 25 lut 2008, 19:17 
Offline
Adept
Adept
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.02.02
Posty: 50
Online: 0s
Czytałem kiedy o symulatorze Fly!, posiadającego mapy całej Ziemii. Ciekawy jestem zważywszy na rok produkcji - zdaje się '98. Gdyby ktoś znalazł to niech da znać :)


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: So, 15 mar 2008, 03:08 
Offline
Turysta
Turysta
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.02.19
Posty: 7
Online: 0s
Microsoft Flight Simulator X
Microsoft Flight Simulator 2004
Microsoft Flight Simulator 2002
Microsoft Flight Simulator 2000
Cały świat sobie możesz zwiedzić ;] w serii X masz wszystko co dusza zapragnie:P, jak masz Viste i karte graficzną pod DX10 to wszystko staje sie prawie realne ;P
Tylko trzeba joystick i od 2gb do 10gb miejsca na dysku:o


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 06 maja 2008, 23:04 
Offline
Szukacz
Szukacz
40% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.05.03
Posty: 19
Online: 0s
Polecam
Microsoft Flight Simulator 2004
Microsoft Flight Simulator 2002
Microsoft Flight Simulator 2000
;-)
Sam gram w te symulatory i naprawde sa dobre :P :-)


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 06 maja 2008, 23:04 
Offline
avatar
Polecane tematy:

Góra
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  1, 2  Następna strona

 Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi 
Najlepszy efekt/stan osiągnięty poprzez dosa. (Dział: Dyskusje)

Bociek20

32

e-sim - symulator swiata online (Dział: Gry)

hero24

0

Jaki dos najlepszy na impreze? (Dział: Pomoc)

panipuff

2

Jaki najlepszy format muzyczny dla dosów? (Dział: Pomoc)

RoomCays

7

najlepszy dos? (Dział: Dyskusje)

demonek198989

7



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 Engine by phpBB, © Copyrights by i-doser.pl
Treści znajdujące się na stronie służą celom informacyjnym oraz edukacyjnym. Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za materiały zamieszczane przez użytkowników.
Forum chronione jest prawem autorskim. Kopiowanie, badź rozpowszechnianie materiałów na nim zamieszczonych lub ich części bez upoważnienia bądź podania źródła pochodzenia informacji jest zabronione i może spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności cywilnej i karnej.
I-Doser: Binaural Brainwave Doses