Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 02 kwi 2018, 22:15 
Nowy
Nowy
0% następnej rangi

Online: 1h 55m 28s
Notorycznie zasypiam, po KAŻDYM dosie...Co jest pomocne, bo lubię spać. Ale chodzi o to, że nie ważne jak wyspana jestem, mogę być świeżo po drzemce, jednak już mocno obudzona, woda na orzeźwienie, przewietrzenie pokoju bo od ciepła chce mi się spać jeszcze bardziej, mogę nawet się nie kłaść tylko siedzieć oparta o twardą i zimną ścianę, albo w ogóle nie zamykać oczu - zasypiam, no matter what. Właśnie włączyłam bez wahania to słynne HandOfGod i przez pierwsze kilka minut, może pięć, miałam tylko nagłe kilkusekundowe wspomnienia, o których normalnie bym nie pamiętała - coś co dzieje się podczas medytacji. Potem zapadłam w głęboki relaks, ale nic nadzwyczajnego, aż w końcu miałam zryw prawej ręki i nie był to zryw miokloniczny, bo nie byłam nawet bliska zaśnięciu. Medytacje, relaksacje i transe ćwiczę od kilku lat, więc wiem, że coś z tym dosem jest na rzeczy, skoro zerwał mi rękę w stanie, w którym nie powinnam mieć takich odruchów. No i co dalej? Zasnęłam.
A może trochę na logikę? Nie ćpałam nigdy nic poza śmiesznymi acodinkami z apteki za gówniarza i podobnymi kodeinami, ale... To, jak wielu użytkowników "każe" innym używać dosów, jest nielogiczne. 30 minut jest udodownionym idealnym czasem (dokładnie 26 minut) na drzemkę - co za tym idzie - nawet pobudzony i wypoczęty człowiek w stanie trzeźwości umysłu jest w stanie zasnąć w tak krótkim czasie. A po co zasypiać podczas dosowania stymulantów? A po co zasypiać podczas stosowania dragów typu Xanax, które owszem, są lekko "sedative", ale przede wszystkim "recreational"?

Wszyscy narzekają, łącznie ze mną, no nie wszyscy, ale spora część osób, że dosy nie działają. A jak macie poczuć rozluźnienie po Xanaxie skoro wcześniej zdążycie już zasnąć? A jak macie poczuć się pełni energii po czymś innym, skoro leżycie z zamkniętymi oczami i się nie ruszacie?