Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 30 sty 2012, 08:45 
Nowy
Nowy
0% następnej rangi

Online: 2h 1m 30s
Witam, jestem początkujący z i-doserem, na samym starcie z dosami nic na mnie nie działało w sensie nie było żadnego efektu przesłuchałem chyba z 4 dosy a dziś z rana puściłem sobie reset ... ale słuchając niego miałem dziwne odczucie a raczej bardziej schizy że coś jakby nade mną latało miałem jakieś różne skaczące myśli po głowie o diable po tym pomyślałem że chyba lepiej odstawie I-dosera lub pobrałem jakieś schizujace dosy a podpisane np jako reset ... także jeszcze poczekam na wypowiedź kogoś kto się na tym zna.

PostNapisane: Pn, 30 sty 2012, 11:59 
Moderator
Moderator

Online: 11d 22h 42m 31s
I-Doser nie ma niczego wspólnego z duchami a tym bardziej diabłem :D To aż brzmi niedorzecznie :lol: Słuchając po prostu wyluzuj, w zależności od dosa najgorsze co może Ci się przytrafić to lęk i halucynacje, nic więcej. Jeżeli nie chcesz takich wrażeń, to wybieraj tylko przyjemne, pozytywne dosy. Tłumaczenia opisów znajdziesz na forum. W razie jakichkolwiek wątpliwości pisz na shoutboxie albo pw.

PostNapisane: Pn, 30 sty 2012, 12:58 
Nowy
Nowy
0% następnej rangi

Online: 2h 1m 30s
Może źle się wyraziłem tzn. to prawdopodobnie mogę nazwać lękami ponieważ miałem takie uczucie niepewności że chciałem otworzyć oczy i sprawdzić czy nie ma nikogo koło mnie, miałem wrażenie że ktoś jest nade mną może nie koniecznie że lata ale po prostu jest a ten dos był resetem czyli on niby przywraca mózg do normy. Próbowałem ogólnie Marijuana, Lucid dream, orgasm, Hand of god żaden nie odnosił żadnego skutku ani zmiany więc postanowiłem spróbować poradnika który jest na forum który przez 7 dni niby miał sprawić że dosy zaczną działać ... no i właśnie tak z samego rana włączyłem reset po czym miał być alpha... no ale cóż dziwne że miałem takie schizy ? i dlaczego akurat przy resecie ? a nie chociażby przy HOG ?

@Up