Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Muzyka w dosie.
PostNapisane: Wt, 01 cze 2010, 13:25 
Offline
Skryba
Skryba
4% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2009.11.24
Posty: 26
Online: 1h 10m 10s
No właśnie jak w temacie...
Czy da się wkręcic jakąś piosenke w dosa???


Góra
 


PostNapisane: Wt, 01 cze 2010, 13:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.19
Posty: 1272
Lokalizacja: Sosnowiec
Online: 12d 45m 47s
Ta, sa juz nawet dosy z muzyka zrobione przez niektorych ludzi z forum. ;]

_________________
Obrazek

"Jeśli w ogóle istnieje Bóg, to przy tworzeniu świata nie miał zbyt dużo do roboty" - Stephen Hawking


Góra
 


PostNapisane: Śr, 02 cze 2010, 15:34 
Offline
Adept
Adept
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.12.31
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Online: 0s
Da się tylko musisz zrobić dobre przejście by Cie nie rozproszyło :)


Góra
 


PostNapisane: Wt, 29 cze 2010, 20:30 
Offline
Wprawiony
Wprawiony
52% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.06.29
Posty: 88
Lokalizacja: Łódź
Online: 0s
Szelki Pana napisał(a):
Ta, sa juz nawet dosy z muzyka zrobione przez niektorych ludzi z forum. ;]

masz na mysli takie,w ktore wkrecona jest muzyka czy takie,po ktorych slyszy sie muzyke in imadżinejszyn ?
dopiero zaczynam doswiadczenia z dosami i szukam wlasnie takiego,po ktorym bede slyszal muzyke.jestem gitarzysta i szukam jakiejs inspiracji.Jimi Hendrix jadac na LSD slyszal muzyke jaka chcial tworzyc,ale po przesluchaniu dosa LSD nie uzyskalem takiego efektu.Prosilbym o podrzucenie tematow z dosami,o ktorych wspomnial Szelki Pana poniewaz nawet zostajac w niewiedzy o co konkretnie chodzi jestem ich ciekaw ;D

Edit:Zeby nie bylo ,ze nowy jest len i nie chce mu sie szukac to oznajmiam wszem i wobec,ze szukalem w dziale "Autorskie dosy" i niestety nie znalazlem :P


Góra
 


PostNapisane: Wt, 29 cze 2010, 21:18 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.19
Posty: 1272
Lokalizacja: Sosnowiec
Online: 12d 45m 47s
Powiem tak... Chodzilo mi o dosy, w ktore wplata sie muzyke dla... lepszego efektu? Chyba cos takiego ;]. Do inspiracji nie wiem czy sie to nada. Ja bym polecil ci jakiegos z dosow pure... Nie mam pojecia ktory jest na rozbudzenie kreatywnosci, ale ktorys napewno. Poza tym jest dose Inspire.

_________________
Obrazek

"Jeśli w ogóle istnieje Bóg, to przy tworzeniu świata nie miał zbyt dużo do roboty" - Stephen Hawking


Góra
 


PostNapisane: Wt, 29 cze 2010, 23:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2009.12.04
Posty: 742
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Online: 5d 12h 24m 12s
nie ryjcie go że można dać muzyke do dossa możesz dać ale relaksującą a nie taki lajcik a ty np lubisz DnB i dopierolisz bass jak chuj to wiesz ...

_________________
Obrazek
Polacy nie mają twarzy.


Góra
 


PostNapisane: Cz, 13 sty 2011, 09:47 
Offline
Skryba
Skryba
40% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.12.04
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Online: 10m 56s
ja sama sie nad tym zastanawialam czy mozna by tak zkonwertowac jakiegos dosika zeby wkrecic jakis moze koncercik depechów or something :D ale faktycznie wtedy bym sie nie skupila na dosie tylko na muzyce. mogloby byc to jedynie ciekawe doswiadczenie... wyobrazcie sobie ze znacie jakis utwor dokladnie a tu w tle jakies nowe dzwieki fale itd. to by bylo naprawde cos warte sprobowania. ale dos wtedy by nie zadzialal... dzwieki by sie na siebie nachodzily i "gryzly" ze soba zaburzajac czyste dzialanie dos'a.

_________________
I'm hanging on your words
living on your breath
feeling with your skin
Will I always be here...


Góra
 


PostNapisane: Pn, 17 sty 2011, 15:57 
Offline
Szukacz
Szukacz
10% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.03.23
Posty: 16
Online: 39m 57s
bagielka napisał(a):
ja sama sie nad tym zastanawialam czy mozna by tak zkonwertowac jakiegos dosika zeby wkrecic jakis moze koncercik depechów or something :D ale faktycznie wtedy bym sie nie skupila na dosie tylko na muzyce. mogloby byc to jedynie ciekawe doswiadczenie... wyobrazcie sobie ze znacie jakis utwor dokladnie a tu w tle jakies nowe dzwieki fale itd. to by bylo naprawde cos warte sprobowania. ale dos wtedy by nie zadzialal... dzwieki by sie na siebie nachodzily i "gryzly" ze soba zaburzajac czyste dzialanie dos'a.



No tak na pewno by to było fajne lecz jak już wspomniałeś/aś 1. że byśmy się nie skupili a 2. Jak na razie nie ma takich możliwości


Góra
 


PostNapisane: Pn, 17 sty 2011, 23:02 
Offline
Skryba
Skryba
40% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.12.04
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Online: 10m 56s
właściwie sa możliwosci... co to za problem nalozyc na siebie dwa pliki mp3? gorzej z tym pierwszym podpunktem...

_________________
I'm hanging on your words
living on your breath
feeling with your skin
Will I always be here...


Góra
 


PostNapisane: So, 14 maja 2011, 20:50 
Offline
Obserwator
Obserwator
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2011.05.03
Posty: 6
Online: 0s
Właśnie wkręciłem na próbę spokojną pioseneczkę do OrgasmQH (2way) i ResetQH (2way).
Jak możecie to przetestujcie czy działa : ] Obrabiam to na SB Audigy 4 więc dobra jakość powinna być.
Wtryniane piosenki są zrobione z audio cd z wave'a. Spakowane do MP3 CBR 320 w normalnym STEREO (nie Joint Stereo).
http://chomikuj.pl/SagatPL


Góra
 


PostNapisane: Pn, 20 cze 2011, 22:11 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2011.06.09
Posty: 1
Online: 0s
Orzeszeek napisał(a):
dopiero zaczynam doswiadczenia z dosami i szukam wlasnie takiego,po ktorym bede slyszal muzyke.jestem gitarzysta i szukam jakiejs inspiracji.Jimi Hendrix jadac na LSD slyszal muzyke jaka chcial tworzyc,ale po przesluchaniu dosa LSD nie uzyskalem takiego efektu.Prosilbym o podrzucenie tematow z dosami,o ktorych wspomnial Szelki Pana poniewaz nawet zostajac w niewiedzy o co konkretnie chodzi jestem ich ciekaw ;D

Edit:Zeby nie bylo ,ze nowy jest len i nie chce mu sie szukac to oznajmiam wszem i wobec,ze szukalem w dziale "Autorskie dosy" i niestety nie znalazlem :P


Podczas Astral Projection slyszalem muzyke i to bardzo wyraznie. Podczas sluchania sam sie dziwilem co to za muzyka i bylem bardzo ucieszony, ze moja glowa potrafi cos takiego wymyslec. Sam jestem muzykiem, m.in. gitarzystą. Jednakże po przesluchaniu Astrala do końca, w ogóle nie pamiętałem co to była za muzyka. Możliwe, że jak się bardzo skupi to da rade zapamiętać i potem jakoś odtworzyć.


Góra
 


PostNapisane: Cz, 15 sie 2013, 17:23 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2013.08.15
Posty: 1
Online: 1h 24m 55s
Muzyka w dosie to nic innego jak Trance music. Najlepsi didżeje właśnie wykorzystują niskie fale np Theta i nakładają je na jakiś podkład muzyczny . Do tego dochodzi jeszcze stała linia bassowa. Wszystko to razem daje efekt uniesienia,euforii, błogostanu. Ogólnie mówiąc - transu.

Zanim poznałem I-dosera to właśnie słuchałem Trance i miałem efekty podobne jak po niektórych dosach.


Góra
 


PostNapisane: Pt, 12 wrz 2014, 21:54 
Offline
Bywalec
Bywalec
44% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2014.07.21
Posty: 111
Lokalizacja: Muszyna
Online: 1d 1h 51m 22s
Orzeszeek napisał(a):
Szelki Pana napisał(a):
Ta, sa juz nawet dosy z muzyka zrobione przez niektorych ludzi z forum. ;]

masz na mysli takie,w ktore wkrecona jest muzyka czy takie,po ktorych slyszy sie muzyke in imadżinejszyn ?
dopiero zaczynam doswiadczenia z dosami i szukam wlasnie takiego,po ktorym bede slyszal muzyke.jestem gitarzysta i szukam jakiejs inspiracji.Jimi Hendrix jadac na LSD slyszal muzyke jaka chcial tworzyc,ale po przesluchaniu dosa LSD nie uzyskalem takiego efektu.Prosilbym o podrzucenie tematow z dosami,o ktorych wspomnial Szelki Pana poniewaz nawet zostajac w niewiedzy o co konkretnie chodzi jestem ich ciekaw ;D

Edit:Zeby nie bylo ,ze nowy jest len i nie chce mu sie szukac to oznajmiam wszem i wobec,ze szukalem w dziale "Autorskie dosy" i niestety nie znalazlem :P

Polecam ci marijuane na mnie zadzialala tak ze muzyke slyszalem wiec mozesz sprobowac XP.

_________________
"Każdy koniec ma dwa kije"-Pokahontaz


Góra
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

 Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi 
SLYSZAL KTOS O DOSIE O NAZWIE Bird'n'sun? (Dział: Opinie)

Avaxonek

0

Piosenka w dosie? (Dział: Pomoc)

Gniew

6

Rozmazany obraz po dosie (Dział: Pomoc)

prsrainbow

1

Pobudzenie po dosie "Lucid Dream" (Dział: Dyskusje)

Corvo666

18

Muzyka (Dział: Pozostałe)

superkuba131

32



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości



cron
Strefa czasowa: UTC + 1 Engine by phpBB, © Copyrights by i-doser.pl
Forum chronione jest prawem autorskim. Kopiowanie, badź rozpowszechnianie materiałów na nim zamieszczonych lub ich części bez upoważnienia bądź podania źródła pochodzenia informacji jest zabronione.
Treści znajdujące się na stronie służą celom informacyjnym oraz edukacyjnym. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za materiały zamieszczane przez użytkowników. Administracja serwisu nie czerpie korzyści materialnych z tytułu prowadzenia serwisu.