Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: LSD
PostNapisane: Pn, 11 cze 2007, 22:09 
Offline
Pytacz
Pytacz
20% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.11
Posty: 11
Online: 0s
wiec tak załączyłem sobie położyłem się w łóżeczku, włączyłęm tylko mała lampeczkę i odpaliłem LSD. słucham i słucham hmm i jakby to powiedziec watpie aby to co ja miałem miało coś wpólnego z LSD. coś mi na uszy padło i teraz pisząc kommenta słyszę pracę kompa jakbym siedział na jakimś statku kosmicznym eh pewnie zarz przejdzie, a tak ogolnie to żadna rewelacja, wole już Marihuanę. Jakby ktoś coś po tym miał to prosze o skomentowanie.a i jeszcze humor mi się max poprawił dodam też że jest godzine 23:10 i wogóle nie czuję się zmeczony, a wcześniej owszem, może to dlatego bo przywaliłem sobie dzisiaj niezłą dawkę tych mózgotrzepów :P


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 15 cze 2007, 15:14 
Offline
Szukacz
Szukacz
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.05.11
Posty: 15
Lokalizacja: Wroclaw/ Krakow
Online: 0s
Na mnie też niestety nie działają żadne z tych halucynogennych (może zbyt wiele już zażyłem w realnym świecie :D ). Poza tym wydaje mi się, że do tychże dragów trzeba mieć na prawdę wyczesane słuchawy. Nie wiem sam, na razie na takie mnie nie stać.

_________________
Nikt sie nie spodziewa Hiszpanskiej Inkwizycji!


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: So, 16 cze 2007, 23:11 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.15
Posty: 1
Online: 0s
No ja powiem że był to mój pierwszy dose poprawnie przesłuchany. Słuachełem wcześniej dwóch (marijuana i peyote) ale raz mi wszedł stary do pokoju potem stara i nic nie było. Myślałem że to dlatego ale LSD wysłuchałem w 90% prawidłowo i NIC :x , wezme se jeszcze przed snem LD i zobacze bo jak narazie to dla mnie jest lipa to wszystko.


Góra
 


 Tytuł: lsd
PostNapisane: N, 17 cze 2007, 11:19 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.16
Posty: 1
Online: 0s
Witam,
wczoraj słuchałem LSD i powiem wam,ze w połowie poczułem sie dziwnie,czułem sie jakbym był w jakies trumnie i ktos chciał mi przepiłowac brzuch.W okolicach brzucha czułem skurcze oraz sie bałem.
Polecam !:D


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 20 cze 2007, 16:57 
Offline
Nowy
Nowy
33% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.06.19
Posty: 3
Online: 0s
Słuchałem dzisja LSD i powiem ze nic niezwykłego to dópi kiedy powiedziałem cos sam do siebie. Ohoho co za jazda słyszałem wszystko w takim zaczepisty sposób. Nazwałem to efekto bąbla ponieważ wszystki dźwięki jakby bulgotały
Szczerze polecam


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 15 paź 2007, 20:33 
Offline
Turysta
Turysta
33% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.10.13
Posty: 8
Online: 0s
ja przed chwila sluchalem lsd i zastanawiam sie czy aby na chwilke nie przysnalem;] ale ogolnie efekt kiepski - przech chwile bable, obraz mi moze przez minutke zafalowal a teraz jakis taki przestrzenny sie zrobil ale ogolnie slabizna :(


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: N, 11 lis 2007, 13:11 
Offline
Obserwator
Obserwator
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.11.11
Posty: 6
Online: 0s
lekkie falowanie obrazu wystąpiło, wyostrzenie kolorów jak najbardziej, czyli efekty są ale żeby od razu to było dla mnie lsd to bym nie powiedział, raczej takie subtelne, nazwałbym to sceletium tortuosum (kto sie orientuje to wie:) )spróbuję raz jeszcze bo dosyc ciekawie się zapowiada:)


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 07 gru 2007, 07:36 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.12.07
Posty: 1
Lokalizacja: Toruń
Online: 0s
Ja wczoraj wieczorkiem okolo godziny 22 opaliłem lufe po ganji i sciagnalem dwa duze buchy i pare malutkich. Na początku nic nie czułem. Poszedłem sie wysikać i umyłem ręce. Wtedy sie zaczęło. Woda bardzo mi podkręciła. Obmyłem sobie twarz wodą i bardzo mi sie to podobało. Położyłem sie do łóżeczka i właczyłem sobie LSD. Podziałało na mnie to ;p Miałem jakies wyrazniejsze mysli, takie zywe niekiedy obrazy, ten dziek dziwnie sie jakby zmienial a po chwili zauwazalem ze ciagle leci to samo, czułem swiat ciałem xD serio, czulem jakby energie czy cos, mialem takie wrazliwe cialo, Co sie tam dzialo jeszcze to nie pamietam, ale podziałało. Kiedys sluchalem LSD bez palenia, na trzezwo ;p to po paru minutach spojrzalem pod biurko od kompa i przestraszylem sie bo zobaczylem duzego pająka, a po chwili zauwazylem ze to swiatlo tak jakos dziwnie pada xD


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 28 gru 2007, 04:31 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.12.28
Posty: 1
Online: 0s
Powiem wam tyle ;) Wypiłem przed tym piwo jak to Wlączylem :)
To Mialem taki odjazd ze film mi sie urwal ;P


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 18 sty 2008, 18:34 
Offline
Adept
Adept
48% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.01.04
Posty: 62
Lokalizacja: Bydgoszcz
Online: 0s
LSD nie powinno wywołać halunów, bo:
Wikipedia napisał(a):
LSD często błędnie określane jest jako halucynogen, jednak substancja ta, podobnie jak większość psychodelików nie wywołuje halucynacji, czyli obrazów nieistniejących obiektów, tylko zmiany w postrzeganiu psychicznym i zmysłowym.

_________________
"Some of those that work forces
are the same that burn crosses."


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 25 sty 2008, 13:59 
Offline
Obserwator
Obserwator
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.01.11
Posty: 5
Lokalizacja: się biorą dzieci
Online: 17m 52s
http://gotorion.com/orion/videos/acid.mov - filmik o tym jak jest po kwasie

Tak to powinno wygladac czy ktos mial taka faze ??


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: N, 03 lut 2008, 18:04 
Offline
Nowy
Nowy
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.02.03
Posty: 2
Online: 0s
Co prawda słuchałam przez głośniki, ale efekt był niesamowity, mimo iż tylko do 50 % doszłam.. o.O Boję się pomyśleć co by ze mną działo się, gdybym dotrwała do końca xD Lezałam sobie spokojnie na łóżku, LSD dosyć głośno puszczone. Co chwilę zamykałam i otwierałam oczy, aż wkońcu wzrok wlepiłam w suszarke z praniem przede mną... Najpierw widziałam je tak jakby trochę.. w trójwymiarze, potem zaś mimo, iż głową nie poruszałam - zdawało mi się, że ciuchy się..huśtają na boki xD Oprócz tego nic, więc po tych 50 pr. niecałych wyłączyłam sądząc, że nic więcej się nie będzie działo. Spokojnie usiadłam do komputera, do pokoju weszła mama.. Jak ją zobaczyłam, wpadłam w taki brecht że szok! Ona oczywiście zaczęła mnie pytać, co mi jest. Próbowałam odpowiedzieć, ale śmiech mi to uniemożliwiał, a dodatkowo, ... zdrętwiały nieco język o.O Nie sądziłam, że choćby śmiech to we mnie wzbudzi, a co dopiero, by na jakąkolwiek część ciała działało..


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 12 lut 2008, 18:12 
Offline
Nowy
Nowy
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.01.31
Posty: 2
Lokalizacja: jestes?
Online: 0s
ludzie co wy mowicie lsd to nie jest kwach i niema po tym halonow tylko zmiany jakies tam nieznam sie. za to dos acid to jest kwas i potym sa niezle haloony polecam


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 14 lut 2008, 14:04 
Offline
Nowy
Nowy
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.02.13
Posty: 2
Online: 0s
Ermorg napisał(a):
ludzie co wy mowicie lsd to nie jest kwach i niema po tym halonow tylko zmiany jakies tam nieznam sie. za to dos acid to jest kwas i potym sa niezle haloony polecam

Wlasnie ze lsd to jest kwas... poczytaj na wikipedii ...


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 15 lut 2008, 16:20 
Offline
Adept
Adept
48% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.01.04
Posty: 62
Lokalizacja: Bydgoszcz
Online: 0s
LSD - dietyloamid KWASU lizergowego. Niech nikt nie ma wątpliwości.

_________________
"Some of those that work forces
are the same that burn crosses."


Góra
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

cron
Strefa czasowa: UTC + 1 Engine by phpBB, © Copyrights by i-doser.pl
Forum chronione jest prawem autorskim. Kopiowanie, badź rozpowszechnianie materiałów na nim zamieszczonych lub ich części bez upoważnienia bądź podania źródła pochodzenia informacji jest zabronione.
Treści znajdujące się na stronie służą celom informacyjnym oraz edukacyjnym. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za materiały zamieszczane przez użytkowników. Administracja serwisu nie czerpie korzyści materialnych z tytułu prowadzenia serwisu.