Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: NitrousQH
PostNapisane: Pt, 25 lip 2008, 16:00 
Offline
Adept
Adept
20% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.07.22
Posty: 55
Online: 0s
Udało mi się przesłuchać tego QH'a .Na początku miałem wrażenie , że ktoś macał moje kostki , potem wrażenie ze jest mnóstwo światła w pokoju na końcu delikatna euforia ;p.

Wrażenia 4/10

_________________
Obrazek


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: So, 26 lip 2008, 19:09 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.07.21
Posty: 1
Online: 0s
nitrousQH?

o jakiego dose'a ci chodzi?xD

na stronie nic takiego nie znalazłem. zwykły nitrous trwa 10 minut więc ile miałaby trwać jego "szybka" wersja?


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: So, 26 lip 2008, 19:30 
Offline
Implodator
Implodator
41% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.03.25
Posty: 1281
Online: 24m 12s
5 minut. Gdybyś się orientował to wiedziałbyś, że taki istnieje :] Poza tym strona od kilku miesięcy nie jest moderowana...
No ale racja, to głupie. Po co skracać dose, który trwa 10 minut?

_________________
Ain't it fun, when you know that you're gonna die young?


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: N, 27 lip 2008, 03:52 
Offline
Wprawiony
Wprawiony
52% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.06.25
Posty: 88
Lokalizacja: ... ze wsi ;p
Online: 0s
dla zysku chopaki (i moze jakies dziewki) xD

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 28 lip 2008, 23:33 
Offline
Adept
Adept
20% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.07.22
Posty: 55
Online: 0s
Wiele wnosicie do tematu , widzę :) .Dodam ,że dosa mozna ściagnac na idoser07.blogspot.com

_________________
Obrazek


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 31 lip 2008, 23:08 
Offline
Pasjonat
Pasjonat
40% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.04.04
Posty: 170
Online: 2h 57m 4s
Nie używajcie doseów, proszę.


Ostatnio edytowano Pt, 20 gru 2013, 10:47 przez DeZee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 13 sie 2008, 19:51 
Offline
Turysta
Turysta
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2007.08.28
Posty: 7
Online: 0s
Ja szczerze mowiac wole jego pełna 10 minutowa wersje... Po tej czulem tylko jakby mi mucha siadała na brzuchu tak co chwile xD a byłem pod kołdrą :x


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 14 sie 2008, 10:57 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.08.14
Posty: 1
Lokalizacja: ty sie tu wziołeś?
Online: 0s
ten dos nie wydawal mi sie inny od reszty gdy siedzialem w skupieniu nic nie czyłem jednak jak wwstałem poniewarz sie zkończył poczułem iż byłem cały mokry jak bym biegał godzine
!!!NAWET ANTYPERSPIRANT NIE ZADZIALAL!!!
Toe mi sie strasznie podoba.


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 14 sie 2008, 14:55 
Offline
Wprawiony
Wprawiony
80% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.03.16
Posty: 95
Online: 4m 51s
HmHm przed chwilą przesłuchałem tego dosa. Efekt? Prawie to samo co zwykly Nitrous :) tyle, że przy dłuższej wersji serce biło mi szybko :) a w tym przypadku były to mocne uderzenia ale wolniejsze. Towarzyszyło mi uczucie podniecienia cos jak przed solo? ;p Przy wyprostowanych nogach czułem na stawie skokowym takie małe skurcze mięśni:) Trochę jaśniej wydawało mi się jakbym miał pod powiekami :) Ot co czulem :)


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 08 wrz 2008, 07:26 
Offline
Szukacz
Szukacz
80% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.08.25
Posty: 23
Online: 0s
0 efektów ... ani troche nie podziałało


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 08 wrz 2008, 17:32 
Offline
Nowy
Nowy
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.09.06
Posty: 2
Online: 0s
Ja sluchalem na siedzaco. W pewnym momencie mialem wrazenie ze ktos chodzi naokolo mnie (pokoj byl pusty), czuc bylo przyplyw andrenalinki. Ogolnie pozytywnie ; )


Góra
 


 Tytuł:
PostNapisane: So, 13 wrz 2008, 22:27 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.09.13
Posty: 1
Online: 0s
Ja słucham 10 minutowej wersjii. Podczas siedzenia... Efektów? zero... trochę skszkoda , ale jeszcze będę próbował.


Góra
 


 Tytuł: Re: NitrousQH
PostNapisane: Pt, 19 wrz 2008, 09:16 
Offline
Nowy
Nowy
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.09.18
Posty: 2
Online: 0s
hm ja po calym Nitrous tym 10minutowym mialem wrazenie ze jest otwarte okno, chwile potem ze ktos mi sie dobija do pokoju i próbuje wejsc ale coś mu nie idzie, no i na początku w tle jakby ktoś coś mowił i chodził dookoła mnie ;/ przestraszylem sie tego dobijania i aż wstalem [okolo 75% dosa bylo] kurde to naprawde dziala {przynajmniej na mnie :)}


Góra
 


 Tytuł: Re: NitrousQH
PostNapisane: So, 06 gru 2008, 21:35 
Offline
Skryba
Skryba
80% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2008.12.04
Posty: 45
Lokalizacja: Earth
Online: 0s
hmm efekt : czułem jak by mnie ktoś macał po brzuchu :| haha xD ale wole pełną 10 minutową wersje dosa :)

_________________
OOBE-1?
Lucid Dream-3


Góra
 


 Tytuł: Re: NitrousQH
PostNapisane: So, 02 maja 2009, 19:41 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2009.05.02
Posty: 1
Online: 17m 44s
Moje odczucia:
- jakby komar chodził mi po brzuchu
- delikatna euforia
- zniknięcie smutnych myśli
- bujanie się na boki
- pulsowanie tyłka :D (niezbyt przyjemne)

Po zdjęciu słuchawek wstałem i przeszedłem się po domu i przez jakieś 20 min odczuwałem bujanie się na boki. Potem wszystko minęło.

Ogólnie dose jest spoko, polecam!


Góra
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


1, 2  Następna strona

cron
Strefa czasowa: UTC + 1 Engine by phpBB, © Copyrights by i-doser.pl
Forum chronione jest prawem autorskim. Kopiowanie, badź rozpowszechnianie materiałów na nim zamieszczonych lub ich części bez upoważnienia bądź podania źródła pochodzenia informacji jest zabronione.
Treści znajdujące się na stronie służą celom informacyjnym oraz edukacyjnym. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za materiały zamieszczane przez użytkowników. Administracja serwisu nie czerpie korzyści materialnych z tytułu prowadzenia serwisu.