Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 10 maja 2011, 14:46 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
15% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.12.24
Posty: 415
Lokalizacja: 121
Online: 18d 2h 31m 33s
Siema

Mam jeden taki problem.Jestem we śnie wszystko gites i dochodzi do mnie ze to sen jest mialem tak juz chyba z 7 razy.Wiem ze to sen i dalej nie wiem co mam robic...Cały czas myśli miałem zeby latac ale czytalem ze jak sie zaczyna z ld to sie nie lata.Dzisiaj miałem sen i sie skapnelem ze to sen (bardziej opisane w dzienniku snow)Wiem ze to sen i sie podjaralem troche ze mam ld i nie wiedzialem co mam robic i po ok 5 sec mnie wywaliło i sie obudziłem...Dodam ze ten sen miałem po miedzy godz 5-6 rano.
NAra


Góra
 


PostNapisane: Wt, 10 maja 2011, 16:29 
Offline
Entuzjasta
Entuzjasta
88% następnej rangi
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.09.25
Posty: 147
Lokalizacja: Orłowice/Mirsk
Online: 28m 40s
wieczorem w łóżku jak idziesz spać musisz sobie pomyśleć co bys robił jakbys miał LD itp. nawet jak nie bedziesz miał LD to zasypiając z myślą o tym co sobie wyobrażałeś prawdopodobnie sen będzie miał taki przebieg. mi to od pewnego czasu bardzo pomaga. używam tak po części metody silvy, wprowadzam się w stan alfa i sobie rozmyślam w tym sanie - bardzo przyjemne jest to myślenie xd potem mam hipnagogi i wiem że zaraz zasnę, ale próbuje utrzymać świadomość, ale jak po chwili wiem, że już nie dam rady to sobie wmawiam afirmacje i wychodzi jakoś ;) chodze spać dość późno dlatego pewnie nie miewam LD.


Góra
 


PostNapisane: Wt, 10 maja 2011, 18:40 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
15% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.12.24
Posty: 415
Lokalizacja: 121
Online: 18d 2h 31m 33s
Dzieki dzisiaj spróbuje, zapuszcze sobie jeszcze dosa ld ;p

EDIT: JEST LD nie latalem nie robilem nic hardkorowego i JEst


Jestem w klasie od poskiego.Pani cos napierdala nikt jej nie slucha.Ja siedze pisze cos w zeszycie.
Nagle widze ze Natalia siedzi przedemna i jest tylko w staniku mysle kurwa co to jest.Wstaje i sie rozgladam ,patrze na rece i sa normalne daje reke na reke a to przenika ,Mysle k*a ld.Ide przez klase i mysle co robic...latac niee bo mnie wywali.Dobra jest pomysl ze bede wszystkim mowil ze mam Ld.Staje na srodku klasy i dre sie ile mam sil "LUDZIE K*A MAM LD" wszyscy mnie ignoruja.Wybiegam z klasy na korytzarzu pelno ludzi i zaczepiam wszystkich i mowie ze mam ld i jak by nikt mnie nie slucha ide po schodach i mysle ze te schody jakies hujowe no to pomalowalem sobie je na zielono i dalem troche wieksze i zaczepiam ludzi az w koncu zaczelo sie to robic nudne troche ale nie wiedzialem co moge zrobic i sie skonczylo.


Góra
 


PostNapisane: Pt, 27 maja 2011, 21:52 
Offline
Entuzjasta
Entuzjasta
88% następnej rangi
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.09.25
Posty: 147
Lokalizacja: Orłowice/Mirsk
Online: 28m 40s
jak nie widziałeś co masz robić? możesz robić w LD wszystko a Ty robisz takie pierdoły jak mówienie botom że masz LD xD wyczaruj sobie granat i połknij i niech Cie rozerwie. fajne uczucie xd albo połóż sie na torach jak nie wiesz co robić niech Cie pociąg przejedzie. możesz robić wszystko :P


Góra
 


PostNapisane: Pt, 27 maja 2011, 21:56 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
15% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.12.24
Posty: 415
Lokalizacja: 121
Online: 18d 2h 31m 33s
ale jak kiedys chcialem latac to mnie wyrzuciło wiec nie chcialem zeby mnie teraz wyjebalo wiec robilem cos takiego mnieh hardkorowego.Jest postęp wiec nastepnym razem zrobie jak ty mowisz i zobaczymy :d


Góra
 


PostNapisane: Pt, 27 maja 2011, 22:12 
Offline
Entuzjasta
Entuzjasta
88% następnej rangi
Avatar użytkownika
 AIM  Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.09.25
Posty: 147
Lokalizacja: Orłowice/Mirsk
Online: 28m 40s
no latanie jest ciężkie, ale jak nie chcesz żeby Cie wywaliło to dostrój się. np. pocieraj ręką o dywan albo mów sobie: widoczność razy 1000, czułość/dotyk razy 1000 i bedzie git.


Góra
 


PostNapisane: So, 28 maja 2011, 12:13 
Offline
Nasiąknięty
Nasiąknięty
15% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2010.12.24
Posty: 415
Lokalizacja: 121
Online: 18d 2h 31m 33s
Dizeki napewno nastepnym razem tak zrobie ;p

EDIT: Mialem dzisaj 2 ld ale zapomnialem o dostrojeniu sie ;/ ale zrobilem to co mowiles Piotrek z tym granatem i nie dziala wgl nie chcial mi sie wyczarowac ten granat nie wiem czemu ;/.Wszystko opisane w dzienniku snow

//nie pisz brzydkich słów i edytuj posty
usz


Góra
 


PostNapisane: So, 26 sie 2017, 08:39 
Offline
Podsiąknięty
Podsiąknięty
32% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2016.12.17
Posty: 366
Lokalizacja: Strefa Zimna
Online: 2d 9h 24m 14s
jak się uświadomisz to zachowaj spokój ;)
nie jaraj się "to sen!ludzie ja śnię"
zbytnie podjaranie się może doprowadzić do pobudki.
jak mam ja?nawet spokój nie zawsze skutkuje, niemniej w 70% pomaga :)

_________________
Polska mistrzem świata Rosja 2018 .


Góra
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

 Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi 
Pedofile łączmy się (Dział: Pozostałe)

Gruzol

1

Sposoby na wybudzenie sie ze snu. (Dział: Lucid Dream)

Avaxonek

0

Pierwszy Świadomy Sen!!! (Dział: Lucid Dream)

TsunadeFan

5

Thisman - człowiek, który śni się milionom ludzi (Dział: Inne)

Ziadamoz

42

Jak sądzisz, czy można przestać istnieć ? (Dział: Inne)

Sadistic

133



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości



cron
Strefa czasowa: UTC + 1 Engine by phpBB, © Copyrights by i-doser.pl
Forum chronione jest prawem autorskim. Kopiowanie, badź rozpowszechnianie materiałów na nim zamieszczonych lub ich części bez upoważnienia bądź podania źródła pochodzenia informacji jest zabronione.
Treści znajdujące się na stronie służą celom informacyjnym oraz edukacyjnym. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za materiały zamieszczane przez użytkowników. Administracja serwisu nie czerpie korzyści materialnych z tytułu prowadzenia serwisu.