Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 05 lis 2013, 17:29 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2013.11.05
Posty: 1
Online: 45m 2s
Witam, nie jestem doświadczony w OOBE ani LD (nie chcę nawet próbować ani zaczynać) mam znikome pojęcie o Dose'ach aczkolwiek mam ogromny problem który zaczyna mnie przerastać.

Otóz mamy wtorek 2 listopada, w środę tydzień temu (30 października) zapytałem kumpla czego słucha, dał mi jedną słuchawkę ale słyszałem tylko szumy i buczenie (miałem słuchawkę w jednym uchu, przez maksymalnie 30 sekund), było to na początku lekcji fizyki, całą fizykę przespałem (ale to norma :D), na przerwie zapytałem kumpla co to było, on mi powiedział że 'aj dołs', wykminiłem że pisze się 'i dose' i całą następną lekcję o tym czytałem, sprawdzałem nazwy, jak to działa itd.. po tej lekcji zszedłem pod salę piętro niżej, odłożyłem plecak na parapet i BOOM! mózg rozje**y, wkręciłem sobie że jestem pod wpływem marihuany (doskonale wiem jak to jest :twisted: :D ) aczkolwiek stan ten trzyma mnie już prawie tydzień.. dochodzą do tego stany lękowe, do psychiatry termin na luty 2014 (o ile wytrzymam..)

Skupiając się na problemie, mam wrażenie że to wszystko jest sen.. że śpię gdzieś w innym świecie/wymiarze.. cały dzień jestem ospały, nie mam apetytu, wydaje mi się że to co widzę i robię nie dzieje się na prawdę.. bardzo ciężko mi zasnąć, mam wrażenie że łóżko się buja, moje ręce nie są moje jednak mogę nimi ruszać, ale np gdy dotykają mojej twarzy mam wrażenie że to obce dłonie, jest mi mega gorąco.. jestem zrozpaczony :cry:

Jeśli się relaksuję to przechodzi (tylko na ten moment i przychodzi mi to z wielką trudnością). BŁAGAM Was o pomoc.. co zrobić ? puścić RESET albo BETA ? pomóżcie.. Przepraszam że tak się rozpisałem, chciałem konkretnie opisać mój problem..


Góra
 


PostNapisane: Pt, 08 lis 2013, 22:28 
Offline
Turysta
Turysta
0% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2013.10.06
Posty: 7
Online: 1d 5h 27m 16s
Sproboj sobie wkrencic ze jestes zdrowy i wszystko jest normalnie


Góra
 


PostNapisane: N, 17 lis 2013, 20:44 
Offline
Świeżak
Świeżak
50% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2013.02.17
Posty: 1
Online: 7h 45m 49s
Mialem 2-3 razy cos podobnego czulem sie jak w filmie albo jak bym gral w gre i jestem glownym bohaterem. Przechodzilo po paru dniach. Sory za brak polskich znakow pisze z telefonu.


Góra
 


PostNapisane: Cz, 06 mar 2014, 19:22 
Offline
Wprawiony
Wprawiony
92% następnej rangi
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2014.01.22
Posty: 98
Online: 22h 47m 32s
Efekty I-Dosera...

_________________
LD-½ Srednie panowanie
OBBE-½ Wibracje
Licze od teraz


Góra
 


PostNapisane: N, 07 wrz 2014, 17:08 
Offline
Bywalec
Bywalec
44% następnej rangi
Avatar użytkownika
 Zobacz profil

Dołączył(a): 2014.07.21
Posty: 111
Lokalizacja: Muszyna
Online: 1d 1h 51m 22s
Odpal reset jak nie pomoze to proboj kilka razy z ktoryms sie udz XP


Góra
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

 Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi 
Nauka języka - proszę o poradę. (Dział: Rozwój osobisty)

WEBatom

1

Proszę o pomoc - dziwne sny (Dział: Lucid Dream)

Expert3222

1

Pomocy szukam słuchawek proszę o szybką odpowiedz (Dział: Pomoc)

Wangon

1

proszę o pomoc (Dział: Dyskusje)

slodziak

2

Pomóżcie plox (Dział: Pomoc)

tommmmmm

3



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości



cron
Strefa czasowa: UTC + 1 Engine by phpBB, © Copyrights by i-doser.pl
Forum chronione jest prawem autorskim. Kopiowanie, badź rozpowszechnianie materiałów na nim zamieszczonych lub ich części bez upoważnienia bądź podania źródła pochodzenia informacji jest zabronione.
Treści znajdujące się na stronie służą celom informacyjnym oraz edukacyjnym. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za materiały zamieszczane przez użytkowników. Administracja serwisu nie czerpie korzyści materialnych z tytułu prowadzenia serwisu.